Dienstag, 19. Februar 2013

10. Klasse (am 20. Februar)

Kirjuta enda vihikusse järgmised tegusõnad:

einladen zu + D (külla kutsuma) Ich lade dich zu meinem Geburtstag ein.

(sich) verstecken in + D (end) peitma  Der Junge versteckt sich in der Klasse.

sich verabschieden/ Abschied nehmen von + D Wir verabschieden uns von euch. Wir nehmen von euch Abschied.

reich/ arm an D    rikas/ vaene (millegi/kellegi poolest) Estland ist reich an den Wäldern.

bleiben wo?    jääma (kus?)   Ich bleibe in der Klasse.

ankommen wo? saabuma (kus?)    Ich komme in der Stadt an.

verzichten auf +A   loobuma    Mein Bruder verzichtet auf die Reise.

sich entscheiden für + A   otsustama   Ich entscheide mich für eine andere Schule.

zweifeln an + A   kahtlema     Ich zweifle nicht an dich.

NEED TEGUSÕNAD JÄÄVAD 27.02 ÕPPIDA!
Tõlgi järgmised laused ja saada mulle meilile egle@nuustaku.edu.ee : 1. Millest sa räägid? 2. Ema hoolitseb lapse eest. 3. Millega sa tegeled? 4. Nad tänavad mind. 5. Kes aitab meid? 6. Ma ei kuulu siia klassi. 7. Nad ootavad rõõmuga kevadet (der Frühling). 8. Millest sa huvitud? 9. Keda sa ootad? 10. Ma pean kirjale vastama. 11. Mõtled sa ka sellele, et kohe (gleich) lähme sööma.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen